southparkerweb
Alap Menű
 
South Park menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
CSET
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Frissítés értesítő
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Lezárt Szavazások
Lezárt szavazások
 
Számláló
Indulás: 2006-08-01
 
Hőmérő
Click for Budapest, Hungary Forecast
 
Szavazás
Melyik a jobb téma?
Melyik a jobb téma?

Anime
South Park
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Neverhood végigjátszás

 

Egy nagyon fasza kis játék már vagy 10 szer végigjátszottam megosztok veletek egy végigjátszást:

Kezdődjék a tánc, zuttyanjunk bele Sebaj Tóbiás... hmm, azaz Clayman kalandjaiba:

Sokszor ments állást, így ha netán eljő a vég, nem kell újra bejárnod mindent. A legendák folyosóján bizony nem túl szívderítő másodszorra is végigslattyogni egy meggondolatlan lépés miatt!

Miután felébredtél, a falon található kart húzd meg háromszor, erre kinyílik az ajtó. A szobában, ahol a Venus Légykapó áll lesben a földön, a plafonról pedig négy gyűrű lóg, felugorva húzd meg mindegyiket egyszer! Eztán menj az ajtóhoz, és nyomd meg a nyitógombot! Ismételd meg néhányszor... hehe, ha már unod, akkor told a zöld ragadozót pont a jobb szélső gyűrű alá, majd ugorj fel a karikára. A mohó növény ráveti magát és kikapja a kezedből, így megnyílik az út ki a szabadba.

A szobában, ahol egy báb lóg a mennyezetről, kattints a fura kis TV képernyőjére. Egy kis kirakós játék következik, a baba minden "testrészét" ki kell cserélned dinamitrudakra. Ehhez kattints azon elemeire, amelyekből nem lóg ki gyújtózsinór egészen addig, míg nem találsz több ilyet. Ha készen vagy, a "lógós" figura lepottyan a földre.

Ballagj ki a jobb oldali ajtón, keresd meg a kis zenedobozt (egyenesen a falon lévő jelig, majd balra), rögvest klikkelj is rá.

Miután a lelkes szörnyeteg elől visszarohantál a dinamitbabához, az udvarias kopogtatás hatására egy gyufaszál esik melléd a földre. Ezzel a kezedben (vedd fel!) bal klikk a feszülten várakozó piros bábura, majd széles vigyorral figyeld a műsort.

Az épületben, amelyiknek az ajtaja felett H betű látható, egy újabb puzzle vár reád. Itt egy H alakot kell kihoznod a négyzetes darabkákból (a három barna legyen a jobb oldalon). Ha sikerül, megnyílik jobb felé az út.

A földön mindenfelé található kis barna kazettákat gyűjtsd szorgalmasan (bal klikk), rajtuk videofilm-részletek vannak, amelyekből megtudhatod Neverhood történetét, valamint hasznos tippekhez jutsz eljövendő teendőiddel kapcsolatban.

Megtekintésükhöz járulj egy videolejátszó elé, majd a képernyő közepén elhelyezett gomb lenyomása után válassz a kazetták közül.

A hosszú folyosón, ahol a falon szorgos nemzedékek keze munkáját, Neverhood "neverending" regéit és mondáit olvashatod, bizony végig kell menned. Nem muszáj végigolvasnod, de ha van néhány szabad órád, ne habozz elmerülni a régi korok legendáiban. Vedd fel a poharat a földről, és nyomd meg a gombot is útközben a falon, ez kitolja az oszlopból a hegyes rudakat (lépcsőt képezve ez által) a firkás falú szobában és a kis házban. A folyosó végére jutva hopp, ott egy videokazi, aztán egy lendülettel futás vissza!

Mielőtt bejutsz a kis házikóba, amely előtt egy nagy gomb van a földön, fel kell áldoznod robbanékony ismerősödet a mohó szörny ebédjeként (lásd feljebb), valamint birtokodban kell legyen a pohár a legendák hosszú folyosójáról (lásd az előbb). Térj vissza oda, ahol leszámoltál a szörnnyel és keresd meg a barna ajtót szemben a piros bokorral. Bent egy triceratops-fejet találsz, alatta gomb, "gombold" is be. Miután megemelted így a hely komfortfokát (folyóvíz...:)), fuss a kis házikóhoz, és helyezd testsúlyodat a gombra a földön.

Klikkelj a vízre, Clayman erre iszik egy jót, ha nála van hu pohara. Csengess be az ajtón és jól jegyezd meg a felhangzó dallamot, mert ezzel megegyezőt kell kicsikarnod a kis orgonaféléből úgy, hogy megfelelő mennyiségű vizet köpsz a csövekbe feneketlen pofazacskódból (nem kell mindig újra innod!). Botfülűek kedvéért a szükséges köpések száma rendre: 3,1,2,0,4. Bent ne törődj a Tv-ből kipattanó kiabáló emberkével, csak ijesztget.

A jobbszélső szobában, ahol lyuk van a mennyezeten, az oszlopból kicsalhatod a lépcsőt a legendák folyosóján talált gomb megnyomásával (lásd feljebb).

Egy folyosó végén zöld ajtóra bukkansz három retesszel. Ahhoz, hogy kinyisd, meg kell tenned mindent, amit eddig leírtam, valamint megnyomnod három gombot három különböző helyen. Az elsőt (kék gomb) a Legendák Folyosója alatt találod - használd a liftet. A másodikat (narancsszínű) a kis ház padlásán, a harmadikat (fehér) pedig a barlangban leled, ahol a szörnyeteg kitört a sziklafalból, a spirál alakú vájat közepén (használd a kis kocsit). Ha mindezeken túl vagy, a három retesz kinyílik, és az ajtó feltárul.

A hídon átkelve egy épületbe jutsz, ahol egy csomó agyagdarabkát találsz. Ezeket össze kell illesztened. Ha ez megvan, menj ki az ágyúhoz és beülve nyomd meg a nagy piros gombot. A tó lefolyik, menj vissza és nyomd meg az utolsó agyagdarabkát a lépcső leeresztéséhez. Ha most kimész, nocsak, a híd lépcsővé alakult!

Ha nem szól a rádió, menj vissza a szobába, ahol ébredtél és húzz meg minden gyűrűt egyszer, ahogy már akkor mondtam, ez bekapcsolja majd. Ha pedig megfelelő adóra állítod immár működő kis zenedobozkádat, a muzsika megnyitja a labor ajtaját. A megkeresendő dalt meghallhatod a kis zöld kocsiban a tó falán furikázás közben.

A nagy üvegkupolánál, ha égnek a lámpák, a 'Bobby' feliratot látod a gép külsején, ez a helyzet kulcsa. Kapcsold le a fényeket, menj be a gépbe. A név betűinek megfelelő színekre kell beállítanod a kristályokat: b - kék, o - narancs, y - sárga. Hm, gyengébbek kedvéért: kék-narancs-kék-kék-sárga a sorrend! Amikor kijössz, ha minden jól ment, Hüvelyk Matyi méretére nőttél.

Mit is tegyél a kis zöld laborban? Gyere ki előbb, majd fel a lépcsőkön át a kis ajtón be a szobába.

A kis bíbor laborban vissza kell nyerned kényelmes, megszokott méreted a megfelelo folyadékmennyiségek adagolásával kevert koktélt felhajtva. A helyes kombinációt megtalálod a kis zöld kocsival a tó falán kalandozva a labor külso oldalán. Ez minden játékban különbözik!

Ha nem kocsikáztál el megnézni az italkombinációt, és már összementél, szaladj fel a lépcső tetejére, nézd meg ott a kombinációt, ezt kikeverve a zöld laborban visszanyered eredeti termetedet.

A szobában, ahol szobrok és oszlopok állnak és látszólag nincs kiút, a jobb oldali egyik emlékmű mögött, mely egy fejet formáz kilógó létrával, találsz egy gombot, nyomd meg hát, hogy elibéd hulljon a megoldás.

Miután a félbevágott világ hathatós segítségeddel újraegyesül és teleportálsz a rózsaszín szobába, rohannod kell, hogy kijuss, mielőtt az ajtó az arcodba csapódik.

A játékban két helyet találsz, ahol a piros gomb megnyomására jelek villannak fel. Az első helyen meg kell jegyezned a sorrendjüket, mert a másik szerkentyűnél ugyanabba a sorrendbe kell helyezned okét. A trükk az, hogy másodjára eggyel több jel van. Az első masina az egyik jelnél fura hangot ad, ezt a jelet kell a hiányzó helyre raknod, jól figyeld meg tehát, melyik is az! Ez is minden játékban véletlenszerűen alakul ki.

A szobában, ahol a zajongó egérke van és a sárga gomb a padlón, nyomdmeg egyiket, hogy a másik "felszívódjon" :).

A rejtvényben, amiben az egeret kell eljuttatnod a jobb alsó sarokban lévő lyukhoz, menj mindig az orrod után!

A vörös szobában a fehér falon látható négyzetek egy memóriajáték elemei, meg kell keresned a párokat. Ha tévedsz, mindegyik visszafordul, jobb, ha jegyzetelsz!

Ott, ahol egy mackó lóg egy rúdról, és három képet találsz, mellettük számlálókkal, a következőt tedd: minden kép mellé az a számot állítsd be, amennyit találtál az adott ábrából a vörös szobában a memóriajáték tábláján, aztán hozd működésbe a kart a sárga gombbal, a maci átlendül a másik oldalra. A robot utánamegy, siess az ágyúhoz vissza, és szomorúan lődd szét a fejét szegénynek.

Az ágyú irányzékának beállításához két jelsorra van szükség. Az első a legendák folyosójának pincéjében van, a kék gomb mellett, de csak akkor látszik, ha leoltod a lámpát. A másik a gomba belsejében van, ahova felülről illik bepottyanni a lyukon át. Ĺllítsd be a jeleket, az ágyúcső fel és jobbra mozdul, aztán jöhet a végzetes piros gomb... Miután lelőtted, menj vissza és nézd meg, mit csinál éppen fejvesztve roncsolt barátunk.

A szobában, ahol az egérkét találod másodszorra, a bíbor ajtóhoz három kulcsra van szükséged. Az első a kastély erkélyén pihen, a másodikat a már emlegetett barlangban (ahonnan a szétpukkant szörny ugrott rád) leledző kis autóval érheted el az út végén, a harmadikat pedig automatikusan akkor kapod meg, amikor mind a húsz összeszedett videokazettát behelyezed az egyik lejátszóba. Ne feledd, a legnehezebben beszerezhető kazi a legendák folyosójának a legeslegvégén pottyant a földre, futás tehát érte, ha eddig nem tetted meg!

Az erkély fölött lebegő kulcs megszerzéséhez szükséged van a tűre. Menj fel a kastély liftjén a teleportszobába, nézz ki az ablakon és szúrd ki a lufit, majd térj vissza az erkélyre és vedd csak fel a földről.

A szobában, ahol megint gyűrűket és egy ragadozó zöldséget találsz, told a légykapót a jobbszélső madzag alá, majd ugorj fel és kapd el a karikát. Nyugodtan ess bele a falánk lény szájába, hiszen úgysem Te vagy a mára tervezett vacsija, ennek folyamodványaképpen finnyásan át is köp a következő helyiségbe.

A kulcsok helyes sorrendjét megtudhatod a fura szerkentyű segítségével, ami a "szippantós" szobában van. Told ezt a szívócső alá (itt hussant fel az egérke is), majd lépj a sárga gombra a padlón. Térj vissza a kastélyba, ott megtalálod, told egy kicsit jobbra, míg a teteje elfordul a fal felé. Húzd meg a kart az oldalán és íme, itt a megoldás! A megfelelő lyukakba rendezve a kulcsokat az ajtó kitárul, és a történet csúcspontja következik! Vigyázz, a kezedben van Neverhood jövője és saját végzeted is!

Utolsó pálya:
Ugorj ki a balkonról a Venus Fly Trap szobában és a szájban való landolás után nyomd meg ezeket: ENTER, 179, fel, le, balra, jobbra.

 
Óra
 
A te adataid

A képernyőd felbontása:

 
Google
Google
 
South Park a tv-ben

South Park az MTV-n minden pénteken 11. évad.

 
Script
 
Fake Script
 
Filmajánló
 
Gta Vice City
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak